Friday, December 18, 2009

Air Mata Seorang Wanita......


Assalamualaikum.....

Dalam hidup ini tuk memulakan sesuatu memang payah, tapi bila kita dah mulakan ianya semakin menjadi kebiasaan dan sebati dengan hidup kita...aku memula kan blog peribadi ni, selepas aku disapa dgn sebuah kisah yang boleh dikatakan masalah. Aku terperangkap ditengah-tengah.ooohh...aku mula terfikir bahawa hidup ini perlu mempunyai legasi untuk ditinggalkan.....


Panjangnya mukadimmah...huhuuu excited bila dah start menulis..
Mengapa seorang wanita menangis? Walaupun aku seorang wanita, tapi aku tidak mempunyai semua jawapan itu sebab aku sangat sukar untuk menangis......bila seorang wanita menangis, adakah kita patut bersama-sama menangis dengannya, patut ke kita tunjukkan simpati kepadanya, atau patutkah kita meniupkan kata2 semangat kepadanya.....


Mahal atau murah setiap titisan air mata wanita itu, hanya seorang lelaki yg dapat memberikan jawapannya...Pada wanita, air mata adalah senjata....pada aku air mata adalah kelemahan..semua orang ada pandangan masing-masing tentang sebuah tangisan..terpulang laa pada setiap individu untuk menilainya...

SALAM MAAL HIJRAH UNTUK SEMUA..

sekian.. wassalam

1 comment:

  1. Air mata yg dimaksudkan itu adalah bukan sejenis air minuman kecuali air mata kucing....kikikikiki...

    ReplyDelete