Tuesday, December 27, 2011

Bijak pandai..

26/12/2011: Cuti umum hari ni,, oohh alangkah bahagia nyer klu dapat cuti gini sokmo.. Hee hee, bole bgn lambat n duk golek2 gan MNAS ibu nih..

Tak banyak aktiviti hari ni just refresh balik energy yang dah makin menipis... Ayah still diarhea, huuhuuu Cian kat ayah yaa sayang.. Kan

Petang bawak MNAS jalan2 kt Space u8 bukit jelutong, tak banyak lagi kedai bukak mungkin tahun baru nanti.. Yang menjadi tarikan skrg adalah pawagam mbo kat situ dah beroperasi sepenuhnya.

Orang2 SHah Alam dah boleh bergumbira sbb dah ada pawagam sendiri..yuhhuuu,

MNAS makin sihat, aktif dan mula nak makan.. Semalam mkn byk nestum, suka ibu tengok anak ibu dah berselera semula...

Wahai manusia2, berhentilah menyakiti manusia2 yang lain....hiduplah dengan apa yang dah dirancangkan untuk kita semua ini dengan aman damai...redha laa dengan apa yang ditakdirkan, tak usahlah kita sbg hambanya hendak melawan takdir itu...

Mungkin hari ini kita hanya nampak yang kita teraniaya dan tidak adil berpihak pada kita tapi kita tidak tahu apa yang dah dirancangkan dan diatur untuk kita.. Nikmat dariNya... Kita diuji hari ini kerana kita hendak mendapat sesuatu yang lagi tinggi nilainya jika kita sabar, redha dan tabah dgn ujiannYa..

Wassalam

No comments:

Post a Comment