Friday, June 8, 2012

Saya nak enterprem jab

Assalamualaikum

Haii semua,, ni MNAS laaa... Sajer nak enterprem kejab.. Kejab ajeer, ibu saya bz sikit...

Nak bagitau saya sekarang dah setahun 8 bulan.. Beso dahh saya nih... Saya dah rasa macam beso dah, tinggi dah dan pewut saya pun dah bowoi sikit.. Sebab saya kena paksa makan 3 kali sehari.. Tapi saya paling suka minum air nak nak air ibu gan ayah saya yg rase sejukk ajeer.. Teh air saya layan n milo ais pun saya layan jugokk... Oohhhh dap dap..

Lagi 4 bulan saya dah 2 tahun... Ooo makin best laa nanti sebab saya dah lagi beso... Hoohoo nanti bole main badminton gan ayah saya dan bole lumbe jogging gan ibu sayo... Umm mesti sayo menang.. Heehee

Hobi saya tengok upin ipin dan oliver.. Tengok ulang-ulang pun saya tak bowink pun.. Kelakar laaa dorang nih.. Satu lagi saya shuker pusing-pusing depan cermin tengok rambut saya ok ker tak, muke saya encem keer tak sebelum keluar berjalan gan ibu dan ayah saya... Bila dah wangi dan encem baru bole keluar....aaahaaa..

Petang - petang saya shuker pusing-pusing kat taman rumah naik basikal tengok cat meoww meow dan birds.. Cat ni chomey-chomey laaa dan saya kagum tengok birds tu terbang...

Umm apa lagi yaaa, luper shuday nak ceriter apa lagi... Undue diri dulu laaa...

Selamat hujung minggu semua tuk kakak, abang, uncle dan aunty..

Babaiii, ikhlas dari saya: MNAS

Wassalam

3 comments:

  1. dah nak 2 thn ye..kejap je mase berlalu kan :D

    ReplyDelete
  2. Assalamualaikum..

    Terima kasih datang jenguk saya...salam kenal juga..oh dah hmpir 2 tahun ye,,dah boleh dapat adik lah tu..hehehehe

    ReplyDelete
  3. Sue & Lynn: Alhamdulillah, kejab jee masa berlalu..ya tengah merancang untuk yang ke-dua. Doakan kami yaa...InsyaAllah

    ReplyDelete