Monday, July 2, 2012

Haiii there..

Assalamualaikum

Ibu saya sibuk sikit sejak 2, 3, 4 menjak nihh.. Kalau dah ibu sibuk faham-faham jeer laa, saya bole laa nak enterprem kt sini.. Kalau tak jangan harap laa, saya duk tepi jeer laa tengok ibu saya buat kerja. Tapi selalunya saya sibuk juga duk tolong ibu saya sekali...

Pastu bila ibu saya marah saya buat-buat merajuk, bila saya dah merajuk habis barang-barang saya tolong susun dan kemaskan ikut style yang saya suka. Saya pun tak faham bila saya ubah susun atur ibu bising-bising ajeer.. Huuhuu jeles laa tu, sebab saya susun lagi cantik dan baik puyerrrr...

Ok, saya dah mengantuk.. Selamat malam semua.

Wassalam

2 comments:

  1. amboi..dh pandai merajuk dh dia..hehehehe..cerdik sungguh!

    ReplyDelete
  2. ahaaa merajuk memang pandai and buat-buat merajuk pun pandai jugaa...haaha

    ReplyDelete