Wednesday, October 24, 2012

Alhamdulillah....

Assalamualaikum

Pagi yang indah, cuaca pun terang benderang hari nih. Kebanyakkan orang dah start cuti hari ni kiranya hari terakhir kerja.. Selamat balik kampung bagi sesapa yang balik ke kampung untuk merayakan hara raya Qurban di kampung halaman tercinta. Empunyer diri masih lagi 50-50, kalau ada rezeki InsyaALLAH sampai lah nanti...kalau tak, huuhuuuhuu sob sob..sedey..

Lebih 20 hari blog nih duk bersawang, penuh habuk-habuk. Tak berkesempatan untuk duduk mengadap blog ni sambil bercerita disini. Hormon masih lagi belum stabil dan jugak kekangan masa yang amat terhad sejak dua menjak nih... Bila malam pulak, belum pukul 9 dah hanyut dilautan sepi dah...penat macam membanting tulang empat kerat pulak..hahaaahaa

Dikesempatan yang ada ini nak berkongsi di ruang maya ini betapa bersyukurnya atas nikmat dan rezeki yang telah dikurniakan oleh ALLAH S.W.T kepada hambaMU yang hina dina ini. Sejak dua menjak ini memang mood untuk menulis di blog nih memang kelaut..mungkin disebabkan hormon(cehh salah hormon tuhh..) dan disebabkan oleh keadaan badan yang tidak berapa selesa. Alhamdulillah sekarang semua simptom-simptom beransur-ansur hilang sikit demi sedikit ataupun kata lain fizikal dan emosi sudah terbiasa dengan keadaan ini, apa orang tua-tua cakap badan sudah adjust dengan persekitaran baru...ceewah.. yeap..

Alhamdulillah dan InsyaALLAH MNAS akan jadi abang tidak lama lagi... Doakan supaya semuanya selamat dan dilindungi oleh NYA selalu ya...Alhamdulillah, Terima kasih semua..

Wassalam

2 comments:

  1. syukur alhamdulillah.
    tahniah kak!!
    i'm happy for u.
    ptt la mood ke laut nk hapdet blog eh. hehehe
    take a good care of urself tau :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. syukur sesangat..TQ Sue, doakan semuanya selamat ya..Selamat hari raya qurban..

      Delete